REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Właściciel (Sprzedający): Magnus Holding Sp. z o.o., z siedzibą przy Alei Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001182381, NIP: 5273172211, REGON: 542160630, o kapitale zakładowym w wysokości 40 000 zł.
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta
- Ustawa z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną
- Ustawa z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne
- Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny
- Ustawa z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych
- Ustawa z dnia 17 listopada 1964r. Kodeks postępowania cywilnego
§1 O Regulaminie
Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki składania zamówień w sklepie internetowym Mamyrecenzje.pl oraz prawa i obowiązki Sprzedającego i Klientów.
Regulamin udostępniany jest nieodpłatnie pod adresem https://mamyrecenzje.pl/regulamin, celem zapoznania się z nim przed zawarciem transakcji oraz jego utrwalenia i wydruku.
Oferta Sklepu kierowana jest do przedsiębiorców, osób prawnych oraz konsumentów (pełnoletnich osób fizycznych posiadających pełną zdolność do czynności prawnych), którzy zaakceptowali Regulamin.
Regulamin nie wyłącza ani nie ogranicza uprawnień Klienta będącego konsumentem, które przysługują mu na mocy obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności między postanowieniami Regulaminu a przepisami prawa przyznającymi konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.
Sprzedający może zmienić Regulamin. O treści zmian poinformuje przez umieszczenie wiadomości na stronie https://mamyrecenzje.pl zawierającej zestawienie zmian i utrzymanie tej informacji przez okres co najmniej 14 dni. Zmieniony Regulamin będzie obowiązywał Klienta, chyba że Klient oświadczy Sprzedającemu o wypowiedzeniu umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania informacji o zmianie.
Wszystkie umowy i zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian będą realizowane zgodnie z Regulaminem w wersji z dnia zawarcia umowy.
Kopiowanie, modyfikowanie, dystrybucja, wyświetlanie publiczne, przedrukowywanie, licencjonowanie, sprzedaż, wymiana oraz przekazywanie materiałów i danych pochodzących ze Sklepu jest bez pisemnej zgody Sprzedającego bezwarunkowo zabronione.
§2 Oferta
Oferta Sklepu obejmuje produkty cyfrowe, tj. autorskie opinie do wybranych portali internetowych. Sprzedający stale dokłada należytej staranności, aby Oferta była aktualna i zgodna ze stanem faktycznym.
Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży produktów cyfrowych między Sprzedającym a Klientem zawierana na odległość drogą elektroniczną. Warunki Umowy określa Regulamin oraz obowiązujące prawo polskie. Językiem Umowy jest język polski.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające ilość produktów cyfrowych, które zmierza do zawarcia Umowy sprzedaży ze Sprzedającym za pośrednictwem systemu informatycznego Sklepu.
Korzystanie z Oferty wymaga bezwarunkowego przestrzegania Regulaminu w aktualnym brzmieniu.
§3 Zamówienia
System informatyczny Sklepu to zespół współpracujących urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie, przechowywanie oraz wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne. Akceptację Regulaminu należy wyrazić drogą elektroniczną podczas rejestracji w Systemie przed skorzystaniem z Oferty.
Podczas składania zamówienia należy podać wymagane formularzem dane. Klient ma obowiązek podania właściwych, poprawnych, kompletnych i prawdziwych danych.
Składanie zamówień
Klient może składać zamówienia przez stronę https://mamyrecenzje.pl/.
Po złożeniu prawidłowego zamówienia Sprzedający prześle automatyczną wiadomość e-mail zawierającą informację o szczegółach zamówienia. Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia to do 24 godzin od jego pełnego opłacenia poprzez jeden z udostępnionych systemów płatności online.
Ceny i płatności
Ceny podane przy produktach są cenami brutto łącznymi w złotych polskich. Sprzedający wystawia za sprzedane produkty fakturę.
Dostawa i gwarancja
Sprzedający dostarcza zamówienie drogą elektroniczną na wskazany przez Kupującego adres e-mail.
Produkty z Oferty posiadają 30-dniową gwarancję Sprzedającego. W razie gdyby wystawiona opinia została usunięta, w zamian tworzona jest nowa.
Jeżeli Sprzedający i Klient nie umówili się inaczej, Sprzedający powinien wykonać umowę najpóźniej w terminie 30 dni po złożeniu przez Klienta oświadczenia woli o zawarciu umowy sprzedaży. Przy realizacji drogą elektroniczną czas dostawy jest natychmiastowy.
§4 Prawo do odstąpienia
Klient, który zawarł ze Sprzedającym umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od tej umowy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni kalendarzowych. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia woli przed jego upływem.
Termin 14 dni liczy się od dnia objęcia rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia. Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
Prawo odstąpienia dotyczy sprzedaży konsumenckiej, czyli stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej (lub przedsiębiorcy od 1 stycznia 2021r.), który dokonują zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Prawo odstąpienia nie dotyczy usług, których świadczenie rozpoczęło się za zgodą Klienta przed upływem terminu na odstąpienie.
W razie skutecznego odstąpienia od umowy jest ona uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
Prawo do zwrotu nie obejmuje umów określonych w art. 3, 4 i 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta, w tym umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedającego o utracie prawa odstąpienia od umowy.
§5 Prawo do reklamacji
Klienci posiadają prawo do składania reklamacji dotyczących Oferty korzystając z rękojmi lub gwarancji. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży, wymiany, naprawy, obniżenia ceny wadliwego produktu lub zwrotu ceny są podstawowymi prawami Klienta otrzymującego produkt z wadą fizyczną lub prawną.
Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni. Reklamację należy złożyć w formie pisemnej na adres Sprzedającego lub za pomocą poczty elektronicznej jako skan.
Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko lub firmę oraz adres Reklamującego, zakres reklamacji, szczegóły reklamacji oraz podpis Reklamującego.
Sprzedający nie musi zwracać pełnej ceny zakupu lub obniżać ceny towaru tylko, gdy dokona niezwłocznej wymiany lub jego naprawy.
W przypadku niezgodności produktu z umową sprzedaży należy przesłać pismo określające rodzaj i zakres niezgodności oraz oczekiwania Klienta dotyczące sposobu realizacji zobowiązań Sprzedającego, na jego koszt, na adres podany w Regulaminie.
§6 Postanowienia uzupełniające
Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w funkcjonowaniu Sklepu wywołane siłą wyższą, awarią sprzętu lub bezprawną ingerencją osób trzecich. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za niewypełnienie swoich obowiązków, gdy przeszkoda wystąpiła w wyniku działania siły wyższej, awarii w systemie dostarczania energii elektrycznej albo usług telekomunikacyjnych.
Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za włamania hakerskie do wykorzystywanego przez Klienta systemu i poczty elektronicznej, przejęcia loginu lub hasła przez osoby trzecie oraz zainfekowania wirusami systemu komputerowego Klienta.
Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe działanie systemów teleinformatycznych.
Sprzedający zastrzega sobie prawo do czasowego lub trwałego wyłączenia Sklepu, całkowitego zaprzestania jego prowadzenia, stosowania przerw technicznych oraz przeprowadzania konserwacji systemu w celu właściwego funkcjonowania Sklepu, z obowiązkiem uprzedniego powiadomienia Klientów.
Sprzedający ma prawo dokonywać czasowych przerw w dostępie do Sklepu w celu przeprowadzenia prac konserwacyjnych lub uaktualnień, a ponadto w celu wymiany, rozbudowy lub konfiguracji sprzętu lub oprogramowania. W związku z powyższym nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne przerwy w działaniu Sklepu wynikające z konieczności rozbudowy, zmiany konfiguracji lub wymiany sprzętu i oprogramowania.
Zakazy i ograniczenia
Zabronione bezwarunkowo są wszelkie działania naruszające prywatność lub dobra osobiste Klientów i Sprzedającego.
Klient oświadcza, iż nie będzie używał Systemu informatycznego Sklepu ani żadnych treści tu umieszczonych i dostępnych do działań bezprawnych, nielegalnych, szkodliwych, oszukańczych lub innych niezgodnych z prawem polskim lub międzynarodowym.
Zabronione jest używanie Systemu informatycznego Sklepu lub Konta Klienta do transmitowania lub przesyłania niechcianej informacji handlowej.
Rozstrzyganie sporów
Regulamin podlega prawu polskiemu, a wszelkie spory z nim związane podlegają jurysdykcji właściwego miejscowo i rzeczowo polskiego sądu powszechnego.
Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń na drodze mediacji bądź przed stałym polubownym sądem konsumenckim. Szczegółowe informacje o sposobie dostępu do tego trybu i procedur rozstrzygania sporów znajdują się pod adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Konsumenci: Polubowne/Pozasądowe rozstrzyganie sporów konsumenckich".



